ویژگی های فروشگاه اینترنتی استاندارد
هر روز بر شمار فروشگاههای اینترنتی افزوده میشود. هر کدام در یک زمینه که احتمالا نقطه قوت آنهاست، فعالیت میکنند. فروشگاه آنلاین پوشاک، وسایل و تجهیزات الکترونیکی، لوازم خانگی، فروش فایل و خدمات و… . شاید با دیدن آنها، شما هم ترغیب به ساخت فروشگاه اینترنتی شده باشید. از قضا کار با سایت و ساخت آن را هم میدانید، چه عالی. پس فقط باید با ویژگیهای یک فروشگاه اینترنتی استاندارد آشنا شوید. آن هم بگذارید به عهده ما
طراحی فروشگاه اینترنتی
کارهایی که باید بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی انجامک دهید:
1- نام مشخص و لوگوی تجاری
اولین امکانی را که باید برای هر سایتی به خصوص سایتهای فروشگاهی رعایت کنید، تعیین یک نام مشخص و ساخت لوگوی تجاری براساس اسم فروشگاه است. در واقع از همین ابتدا باید به فکر برندسازی باشید. با توجه به اینکه هزینه طراحی لوگو بصورت حرفهای بالاست، میتوانید در مراحل اولیه از سایتهایی که لوگوی آماده دارند، برای این منظور استفاده کنید و کمی بعد که از کسب و کارتان سرمایهای کسب کردید، سفارش طراحی لوگو بدهید.
2- ارائه تخفیفات
بهتر است از همین اول بدانید که ارائه تخفیف و هدیه یکی از مهمترین ویژگیهای فروشگاه اینترنتی استاندارد است. بی چون و چرا باید حواستان به این مورد باشد. بسیاری از کاربران با هدف اینکه ببینند آیا تخفیفی برای محصولات در نظر گرفتهاید یا خیر، سمت فروشگاه شما میآیند. کاری کنید که ماندگار شوند و تصمیم به خرید بگیرند. با این کار آنها را وفادار میکنید. مثلا در ایام خاص و مناسبتها حتما از تخفیفات ویژه استفاده کنید، در روزهایی از ماه قوانینی را برای کارت هدیه و کد تخفیف به مشتریان بدهید.
ویژگی های فروشگاه اینترنتی استاندارد
3- شبکههای اجتماعی
قدرت شبکههای اجتماعی بر همه ما آشکار است. چه وبلاگنویس باشید چه فروشنده یک فروشگاه بزرگ، لازم است از شبکههای اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن محصول و محتوای خود استفاده کنید. محصولاتی را که در فروشگاه قرار میدهید هم باید برای معرفی، در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید.
4- پشتیبانی آنلاین
هر فروشگاه اینترنتی بنا به نوع فعالیت خود نیازمند پشتیبانی است. برای همین منظور امکان چت آنلاین یا پشتیبانی در سایت خود تعبیه کنید. این گزینه برای اطمینان دادن به مشتریان گزینه عالی و مناسبی است به شرط آنکه واقعا راس ساعاتی که تعیین میکنید، پاسخگو باشید
5- نماد اعتماد الکترونیکی
نماد اعتماد برای فروشگاههای اینترنتی امری حیاتی است و شما به عنوان صاحب فروشگاه باید به دنبال گرفتن آن باشید. بدون داشتن این نماد مشتریان به شما کاملا اعتماد نخواهند کرد و از طرفی هم نمیتوانید فروشگاهتان را به درگاههای مستقیم متصل کنید. برای این منظور هم میتوانید به وبسایت نماد اعتماد الکترونیکی مراجعه کنید.
6- داشتن اپلیکیشن فروشگاهی
برای وب سایت خود یک اپلیکیشن فروشگاهی داشته باشید و مشتریان خود را از طریق نوتفیکیشن از تخفیفات و یا محصولا جدید خود باخبر سازید
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
شاید بخواهید بدانید : مزیت سفارش آنلاین غذا
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.